+421 903 240 602 Trenčín 7:00-16:00

Obchodní společnosti: MPL Stavro  s.r.o.
Sídlo: Rybárska 3, 911 01 Trenčín
IČO: 36346594
DIČ: 2022044024
IČ DPH: SK2022044024 registrácia od 17.8.2005
Zapsána v: Obchodním rejstříku Okresního soudu Trenčín, oddíl Sro, vložka č. 15910/R E-mailový kontakt:  stavebniny@mplstavro.sk
Telefonický kontakt: +421 903 240 602

(dále jen jako „Reklamační řád“)

  • nabízíme produkty, za kterými si stojíme; jsou kvalitní, zpracovatelné, prakticky a esteticky balené,
  • nabízíme převážně produkty vyráběné z přírodních materiálů, které jsou přívětivé k přírodě (recyklace) i člověku,
  • nabízíme produkty, které jsou odzkoušené, osvědčené, splňují i ta nejnáročnější kritéria,
  • všechny námi nabízené produkty jsou certifikované,

Objednané zboží doručíme včas a  v dobré kvalitě  – zákazník spoluzodpovídá za bezvadnost dodávky. Vady, za které odpovídáme jako dodavatel, jsou:

  • nedostatky množství, jakosti a rozměrů vůči STN nebo vůči oficiálně deklarovaným vlastnostem výrobků.
  • Přijaté zboží a služby se musí shodovat s těmi, které byly objednány. Abychom předešli případným nedorozuměním, je zákazník povinen:
  • objednávat zboží pouze prostřednictvím oprávněných osob (seznam těchto osob musí zákazník předložit písemně),
  • objednávat zboží s dostatečným časovým předstihem,
  • formulovat objednávky jasně a čitelně,
  • zkontrolovat podrobnosti potvrzení objednávky – zákazník jej obdrží před samotným uskutečněním dodávky a má tak dostatek času upozornit na případné nesrovnalosti,
  • v případě, že potvrzení objednávky neodpovídá zákaznické objednávce, neprodleně informovat odpovědného pracovníka zákaznického servisu,
  • provést vizuální kontrolu dodaného zboží na ložné ploše přepravního prostředku ještě před vykládkou.

Reklamační zápis – postup zpracování:

V případě podezření nebo jistoty, že bylo zboží dodáno nesprávně, neúplně nebo poškozené, příjemce za účasti řidiče zdokumentuje skutečný stav na ložné ploše ještě před jakoukoliv manipulací se zbožím (vyhotoví fotodokumentaci). Řidič je povinen umožnit přístup k ložnému prostoru. V případě neochoty řidiče zákazník neprodleně kontaktuje pracovníka zákaznického servisu, který kontaktuje přepravce. . Dodavatel odpovídá za vady výrobků, pokud k nim prokazatelně došlo před převzetím výrobků a jejich použitelnost je tím omezena nebo vyloučena..

Reklamační zápis se vyhotovuje v případech:

  • kdy bylo objednané zboží dodáno nesprávně (údaje z objednávky neodpovídají údajům na dodacím listu),
  • kdy údaje na dodacím listu neodpovídají skutečně dodanému zboží. Kdy je dodávka neúplná (chybí zboží nebo vratné obaly),
  • kdy je dodané zboží poškozené. Pokud je to možné a účelné, budou chybějící položky dodány v přiměřené lhůtě, nebo bude vystaven dobropis.  Tento typ vady lze uplatnit pouze při převzetí zboží.

Příjemce zboží je povinen neprodleně informovat vedoucího pobočky, která dodávku realizovala, nejdříve telefonicky a do 24 hodin osobně nebo písemně. Nejpozději do 8 dnů po převzetí zboží. U skrytých vad je lhůta 3 měsíce od převzetí.

Reklamaci může uplatnit pouze přímý odběratel zboží, tj. subjekt, na kterého byla nebo bude vystavena faktura. Reklamovat kvalitativní vady lze pouze u nezabudovaného (nemontovaného) zboží.

Práva z odpovědnosti za vady zanikají, pokud nebyla uplatněna v záruční době. Uplatňovatel reklamace musí zboží skladovat až do konečného písemného nebo soudem potvrzeného rozhodnutí tak, aby nedošlo k dalšímu poškození.

Dále vedoucí pobočky reklamaci řeší:

  • co nejdříve (v rámci možností) se vedoucí nebo pověřená osoba dostaví na místo vykládky zboží,
  • po prověření okolností reklamace sepíše za účasti příjemce a řidiče (je-li přítomen) reklamační zápis, který svým podpisem potvrdí příjemce i řidič,
  • řidič před odjezdem potvrdí podpisem, že byl s reklamací seznámen,
  • zákazník je povinen umožnit řidiči písemně se k reklamaci vyjádřit,
  • pokud se zástupce dodavatele nemůže dostavit na místo reklamace, příjemce uvede zjištěné nedostatky na kopii dodacího listu, do CMR nebo záznamu o provozu vozidla a provede fotodokumentaci,
  • následně se vyhotoví tři kopie reklamačního zápisu – jednu obdrží příjemce, jednu řidič a třetí uchovává zástupce MPL STAVRO s.r.o. jako podklad k uplatnění reklamace u dodavatele. Součástí zápisu je fotodokumentace (digitální nebo klasická), kopie dodacího listu s vyznačenými položkami a kopie CMR.

Reklamace musí být vyřešena nejpozději do 30 dní.

Odpovědná osoba písemně oznámí stanovisko k reklamaci do 3 dnů od jejího přijetí. Za zboží zabudované do stavby odpovídá dle § 47 stavebního zákona zhotovitel stavby.

Obchodní zástupce dodavatele zajistí minimálně 10 ks čistých formulářů reklamačního zápisu pro každého velkoodběratele (celovozové dodávky). Tyto formuláře si zákazník může kopírovat.

Uznaná reklamace bude řešena dohodnutou formou – dobropisem nebo výměnou poškozeného zboží.

Alternativní řešení sporů (ARS)

Spotřebitel, který není spokojený se způsobem, jakým prodávající vyřídil jeho reklamaci, nebo se domnívá, že prodávající porušil jeho práva, má právo obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu.

Pokud prodávající na žádost spotřebitele podle předchozí věty odpoví zamítavě, nebo na takovou žádost neodpoví do 30 dnů ode dne jejího odeslání spotřebitelem,

má spotřebitel právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu podle ustanovení

  • § 12 zákona č. 391/2015 Sb. o alternativním řešení spotřebitelských sporů a o změně a doplnění některých zákonů.

Příslušným subjektem pro alternativní řešení spotřebitelských sporů s prodávajícím je

Slovenská obchodní inspekce :

www.soi.sk/sk/Altertnativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi

nebo

příslušná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvem hospodářství SR :

www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1

Spotřebitel má právo volby, na který z uvedených subjektů alternativního řešení sporů se obrátí.

Možnost obrátit se na soud tím není dotčena.

Spotřebitel má možnost obrátit se při řešení všech sporů na subjekt alternativního řešení sporů, kromě sporů vyplývajících ze:

  • smluv o připojení do distribuční soustavy,
  • smluv o připojení do distribuční sítě,
  • smluv o sdružené dodávce elektřiny,
  • smluv o sdružené dodávce plynu,
  • smluv o dodávce a odběru tepla,
  • smluv o dodávce pitné vody, a
  • smluv o odvádění odpadní vody uzavřených se subjektem vykonávajícím regulovanou činnost podle zvláštního předpisu, a
  • smluv o poskytování veřejných služeb, které se týkají kvality a ceny služeb,
  • smluv o poskytování poštovních služeb, které se týkají poštovních služeb a poštovního platebního styku, a
  • smluv o poskytování finančních služeb.

Důvody, na základě kterých může subjekt alternativního řešení sporů odmítnout řešit spor podle § 13 odst. 4 zákona:

  • pokud spotřebitel podá návrh po uplynutí jednoho roku ode dne doručení zamítavé odpovědi prodávajícího na žádost spotřebitele o nápravu nebo po marném uplynutí 30denní lhůty ode dne, kdy spotřebitel odeslal prodávajícímu žádost o nápravu, na kterou prodávající neodpověděl,
  • pokud se spotřebitel před podáním návrhu prokazatelně nepokusil vyřešit spor komunikací s prodávajícím
  • pokud vyčíslitelná hodnota sporu nepřesahuje částku 20,- €
  • pokud se věcí, které se návrh týká, již dříve subjekt zabýval a spotřebitel byl informován o vyřízení jeho podání, přičemž návrh neobsahuje žádné nové skutečnosti a ARS by vzhledem ke všem okolnostem bylo zjevně neúčelné
  • pokud je vzhledem ke všem okolnostem zřejmé, že ARS by bylo možné vést jen s vynaložením nepřiměřeného úsilí

Alternativní řešení sporů je bezplatné.

Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky
Mlynské nivy 44/a
827 15 Bratislava 212
IČO: 00686832

Ústředna: +421 02 4854 1111

Žádosti o informace ve smyslu

Zákona č. 211/2000 o slobodnom prístupe

k informáciám, e-mail: info@mhsr.sk

www.mhsr.sk

Európske spotrebiteľské centrum v SR,

Ministerstvo hospodárstva SR,
Mlynské nivy 44/A 827 15,
Bratislava 212
Slovenská republika

Tel.: +421 905 528 477

e-mail: ECCNET-SK@ec.europa.eu

www.esc-sr.sk 

Zpět nahoru
Produkt byl přidán do košíku.